Nu blev jag segare än segast...

Nu vart jag seg som bara den. Somnade med Elina i soffan och känner mig helt slut nu. Blir enkel middag idag, korv med bröd. Något som Elina gillar i alla fall. Vi har byggt lite med hennes tågbana och så har hon ritat lite. Energin kommer sakta tillbaka till henne så i morgon blir nog sista hemmadagen. Sen ska nog allt vara i vanlig ordning igen.
 
 
Idag är jag hästledig och det känns faktiskt rätt skönt nu när jag blev så seg efter att ha vilat. Får se hur jag spenderar kvällen. Kanske får jag ett ryck och sätter fart på övervåningen med tapetrivningen nu när Christer kommit hem. Har så jäkla svårt att få saker gjorda hemma. Hamnar i nått slags slapparmode när jag är hemma och vill bara ligga i soffan och dega.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0