Redo för sängen och 400 kr fattigare

Så nu är jag hemma från stallet igen. Blev som jag skrev tidigare endast fix och en snabb ryktning av Jacson samt beninsmorning.Han fäller ganska mycket just nu så egentligen kan man ju stå och borsta hur länge som helst men idag fick det bli en snabbis bara. Han fick några äpplen i krubban också och ny fräsch halm i boxen.
 
Har precis klickat hem ett par vinterstövlar till Elina också som jag hittade på sportamore.se så nu ska hennes fötter hålla sig både varma och torra under vintern. :)
 
Blev ett par i denna härliga rosa färg. Fodrade och ska klara kyla ner till -20 grader, perfekt!
Nu ska jag tvätta av mig lite snabbt och sen sova. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0