Spackel, spackel, spackel

Nu har jag roat mig med att spackla klart hela ena väggen och även påbörjat nästa. Ca 2,5 timmar har det tagit. Så i morgon fortsätter jag och hinner förhoppningsvis i alla fall en hel vägg till. Nu är jag så trött så jag inte orkar mer för idag. Kl är ändå 23.55 men gäller ju att göra sånt här när inte Elina är vaken. Annars blir ingenting gjort. 



Men det kommer bli så fint sen när allt är klart även om det är mycket slitgöra kvar pga att väggarna är så ojämna. Får slipa massor sen men det är det värt så Elina får ett fint rum. 

Nu måste jag duscha av mig massa spackel och damm. Japp hälften kom ju typ på mig, klantig som man är. 

Anna har haft Jacson idag och även avmaskat honom. Kändes bra med en hästledig kväll så jag fick lite gjort här hemma.

God natt! 


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig du är! Det ser ju jätte bra ut! Har ni bygglampor sen så ni kan se alla skavanker sen?

Kram bra kämpat! <3

Svar: Nä jag har inga såna lampor.
Jenny Säfström

2015-10-23 @ 01:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0