Tokiga kaniner

Nu har jag äntligen landat i sängen efter stallet. Blev ingen ridning idag då jag haft ganska ont både i ljumsken och i bäckenet under dagen. Mockade och fyllde på ny spånpellets i botten och halm ovanpå så dom som ska rida honom i helgen när jag jobbar slipper fylla på. 

Kaninerna hade hittat på rackartyg idag också. Agda hade smitit in till Ralfelina via en öppning hon själv lyckats fixa i kompostgallret som ska hålla dom isär, så Ralfelina var typ i chock. Hade även ett pyttelitet sår på högra kinden. Så synd att dom ska bråka med varandra. Tur ändå att det inte var någon större skada på någon av dom även om båda verkade lite skakis. Har lagat gallret lite provisoriskt nu ikväll i alla fall så får jag ta med buntband och bunta fast det ordentligt sen. Tokfior! <3


Nu ska jag försöka somna snabbt. :) 
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0