Uteblivet hovslagarbesök

Idag startade min morgon med en tur till stallet för att Jacson skulle få nya skor. Men tyvärr så hade hovslagaren blivit sjuk så då passade jag på att skritta runt åkern barbacka istället eftersom Jacson ändå stått inne på morgonen. Ville känna efter hur det kändes med min ljumske. Har ju inte vågat rida sen jag fick så ont efter sista gången. Men att skritta barbacka och bara "åka med" verkar gå ganska bra i alla fall. Gjorde lite ont men ändå inte så där hemskt. 






Att starta en dag med stallet är så härligt. Få andas frisk luft och pussa på mulen. 

Sen idag så har jag bara varit hemma med Elina som har blivit sjuk igen. Hon hade feber i natt och i morse, sen hostar hon och låter hes. Mamma var här i morse och passade henne medans jag fixade ute hos Jacson. Mamma är så snäll!

Nu är febern borta i alla fall men hon är inte frisk än. Stackars liten som inte mår helt bra. 


Hon har fått ett paket jordgubbar och kinderägg som lite tröst. Och till hennes stora lycka så fanns det en liten gul bil i ena ägget. :)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Jätteknasig fråga eftersom detta var ett år sen, men ni har möjligtvis inte kvar den lilla gula bilen och vill sälja den till mig? ☺ Sonen hade en sån men tappade den och han saknar den jättemycket...

Svar: Jag ska se om jag kan hitta den, för någonstans här hemma är den. Min mail är [email protected] så kan du skicka till mig så jag får tag i dig om jag hittar den ☺️
Jenny Säfström

2016-10-11 @ 14:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0