Äntligen är jobbdagen slut..

Har precis kommit in efter en skön hundpromenad alldeles för mig själv. Perfekt tid att bara koppla av och bara vara här och nu. 


Men nu ska vi åka till affären och handla. Fylla på lite av varje. Börjar bli tomt på matfronten där hemma så det behövs. 

Var på City Gross på min lunch idag och köpte sporrar, sporremmar och jodopaxgel till Jacson så vi kan träna ordentligt och desinficera sår. Samt lite smör och ost som jag lämnade kvar på jobbet. Lär ju bli nån form av köpmat till middag idag då det blir för sent för matlagning. Sen ikväll ska jag försöka plugga lite mer teori. Hoppas på att det släpper där snart och jag börjar komma ihåg mer. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0