Cliniken

God morgon måndag och ny jobbvecka!

Igår var jag ju på Cliniken hoppning möter dressyr på Ågesta ridskola. Väldigt roligt och intressant och framförallt så såg man här tydligt att grunderna verkligen är densamma i hoppning som dressyr. Alltid lika viktiga oavsett vilken gren man sysslar med. 

Kristian red en jättefin häst Vid namn Laungedoc som man bara njöt av att få titta på och Helena Persson satt på sin fina häst Quickstep och var sådär grymt skicklig som bara hon är och bedömde allt helt rätt. Vilka inspirationskällor!!



De visade även upp två ridskoleponnyer med ridskoleryttare som var grymt duktiga. 

Och vet ni vad!? Med biljettköpet så fick man även en lott, och tror ni inte att jag vinner! Woho!! :)

En fin piké och en hoodie från Spooks. Sponsrat av Ågesta ridsportbutik! Så himla roligt! Jag som aldrig brukar vinna nåt.



Men nu måste jag göra mig och Elina klara för att gå till förskolan. Idag väntar kvällsjobb för mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0