Dags för lite ärenden

God morgon!
Idag vart det mösspremiär för Elina på vägen till förskolan. Kändes så kallt ute så jag tog det säkra före att hon skulle sitta i vagnen och frysa. 


Så nu är hon lämnad och jag ska kila iväg till handens sjukhus och lämna blodprov inför KUB-testet. Sen har jag några ärenden till innan jag sätter mig ner och pluggar. Hoppas på att sätta dessa kluriga frågor snart, annars får det bli ett B96 körkort så länge. Han sa ju på trafikskolan igår att om jag kör som jag gjorde igår på lektionen så klarar jag uppkörningen galant så det känns tryggt. 

Senare idag ska Jacson få sin sko påslagen också så det känns väldigt skönt. Han blir ju så öm och det går inte att rida när han tappat en sko. Men idag är det Pia som har honom så hon får välja om hon vill rida eller inte. Jag kommer bara dit lagom till hovslagaren kommer och tar med mig Elina. 

Nu ska jag kila. Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0