En lunchrast helt för mig själv

Och faktiskt så känns det väldigt bra idag. Att få sitta och läsa lite bloggar som jag inte hunnit med på ett tag och bara vara. 

Längtar efter Elina och efter att få rida ett dressyrpass. Men får se vad det blir idag. Kanske uteritt passar bättre, jag får se. Längtar efter att få stalla in honom nu. Trodde ju vi skulle gjort det för typ två veckor sen men då ingen annan ville stalla in sin häst så ville jag ju inte ha honom inne själv på natten. Även om jag tror att han inte skulle ha nåt emot det. Han är ganska motstretig När man ska släppa ut honom igen sent på kvällen. Han gillar sin box. 

Så här står han och vill inte gå ut på kvällen. 


Idag går jag in i ny vecka i graviditeten också. Vill börja känna sparkarna nu.. Men än får jag vänta några veckor till.



Nu ska jag njuta av mitt lite ljumna kaffe. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0