God natt god natt

God kväll bloggen. Jag har inte glömt dig, bara inte riktigt haft tid och ork. Sen pajade min telefon också så då blev det svårt att kunna uppdatera. Men nu har jag hämtat ut en ny telefon som förhoppningsvis ska vara lite bättre. 

Börjar känna av i fogarna nu samt min ljumske. Är rädd att mitt ljumskbråck har börjat gå upp igen. Använder bälte på jobbet för att hålla ihop bäckenet i alla fall. Attans att det ska komma så tidigt i graviditeten. Är ju bara precis i början. 

Har varit och myst lite med Jacson på kvällen och innan det tog jag och Elina ett varmt bad. Nu ska jag sova. Är helt slut och ögonen går typ i kors. God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0