Läggdags

Nu är vi precis hemkomna efter en trevlig middag ute hos Hanna och Tobbe på Ekerö. Svängde ju även förbi stallet på vägen hem för att ta in hästarna och mocka så blev lite sent. Men men.. Tänk vad pigg man helt plötsligt känner sig när man kliver innanför stalldörrarna. I bilen kände jag mig mer död än levande men sen när jag kände lukten av häst så vaknade jag till. :) Är verkligen en riktig lantis. 

Nu ska vi sova i alla fall. I morgon ska jag köra Jenny och Sammy till en dressyrtävling så ska gå upp hyfsat tidigt. Och i morgon blir det även stallet lite tidigare än idag så jag kan rida. Idag fick Jacson vila då medryttaren Annas hund akut fick åka till veterinären för operation så hon hann inte ut till Jacson. Men han dör inte av att stå. Han var nöjd nu när han fick komma in och äta. Det är så skönt med honom att han tar allt med ro. 

Nu får jag hålla tummarna för Zorros skull att hans operation går bra. Han hade tydligen svalt nåt ben från skogen av hjort eller rådjur. Stackars glupska hund. 


God natt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0