När energin är som bortblåst

Ja då blir det en dag hemma i soffan. Har bara tagit det lugnt hela dagen idag. Sovit middag och bara varit. Känner av denna graviditeten mycket mer om man tänker på både illamående och när det gäller olika krämpor. Fogarna krånglar ju redan så bäckenet känns helt snett ibland, och mitt gamla lagade ljumskbråck har gått upp igen så vi får väl se hur länge jag kommer klara att rida ordentligt innan jag får allt för ont. 

Tog med mig Elina till stallet idag. Hon fick sitta framför mig och så red vi ett varv runt ängen. Mer ville hon inte, hon var färdig sa hon. Fick prova på en kort galopp också men det var lite läskigt tyckte hon så fick sakta av efter bara några få språng. Men skritta är ju roligt tycker hon. 


Sen hjälpte hon mig att sopa rent innan vi åkte hem. 


Vart lite sent så nu sover hon sött i sin säng sådär lite lagom skitig. Jag var tvungen att äta lite kvällsmackor innan jag gick och lade mig. Har ätit för lite idag, det känns då jag mår mer illa ju mindre jag äter. 


Men nu ska jag också sova. 
God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0