Natti natti tisdag och välkommen onsdag

Idag har jag faktiskt varit ledig men ändå lämnat Elina en stund på förskolan  så jag skulle hinna lite planerade saker plus att hon behövde gå dit då det har börjat bli lite "krig" här hemma på mornarna när vi ska iväg. Hon skriker, gråter, springer iväg och gör allt för att inte behöva gå dit så då är det nog viktigt med lite fasta rutiner ändå. Sen så visste jag ju att hon ska vara ledig i morgon för att få vara med sin farmor och kusin. 

Käkade lunch med tjejkompisarna idag på pizza hut och efter det var jag och Emma i stallet och pysslade lite med hennes 1 åring samt att jag skrittade ut Jacson i skogen. Att klättra är alltid nyttigt och det kändes som att det var givet nu när jag äntligen kunde rida en sväng när det var ljust ute. Då passar skogsstigarna bra! 

Sen har vi varit på föräldramöte idag också medans Elina och Charlie har röjt hemma hos mormor. Så nu sover hon gott i sin säng. :)

Fick svar från labbet om Jacsons träckprov nu också och det var ett jätte bra svar!


Ingen mask så han slipper avmaskas. Skönt! Var lite orolig eftersom han hade lite mask innan betet men den avmaskningen har gjort susen. 

Nu ska jag själv sova också. Har varit och tagit in hästarna och är nu helt slut. Graviditeten gör mig extremt trött hela tiden. Längtar tills jag får känna de små sparkarna. Snart så... :) Känns ju mycket mysigare att vara gravid om man faktiskt känner att bebisen är där inne i runda magen. Min mage har nu gått om Jacsons. :) hihi 

Nu säger jag god natt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0