Pizzafredag

Nu sitter jag och Elina i soffan och myser och väntar på Christer som ska komma med pizza. En fredagstradition som vi har är just att äta pizza alla tillsammans när vi är hemma samtidigt. En mysig familjemiddag med skräpmat framför tv:n. Sen blir det fredagsmys men då måste jag åka till stallet. Ska försöka fixa lite inför galoppen på söndag. Åka och hämta hö hos bonden bland annat.
 
Känner mig ganska trött idag så ska faktiskt bli ganska skönt när dagens alla måsten är fixade sen. Att få krypa ner i sängen och sova.
 
Nu ska jag mysa vidare med den bästa lilla människan jag vet. Pussa på hennes sandiga huvud. Haha ja hon hade sand i håret från dagis. Kanske får bli ett bad för hennes del efter pizzan. :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0