Snart jobbdags


En morgon med bästa Elina innan lämning och sen en hundpromenad ute vid stallet med hundarna. Det var min morgon det. Nu ska jag bara hämta ut ny medicin mot illamående på Apoteket innan jag åker vidare mot jobbet.


Ett kvällspass idag igen och även jobb hela helgen. Har inte blivit så mycket ridning då Jacson hade tappskon. Men får väl ta igen det nästa vecka. 

Igår hittade jag en mans plånbok i butiken. Fick tag i honom och så kan han och hämtade den. Det fanns jätte mycket kontanter i så han hade lite panik att han tappat den. Över 11000kr i den plus då bankomatkort mm.

Sen senare på kvällen kom han tillbaka igen och gav mig blommor som tack och en tårta som jag idag ska bjuda alla på jobbet med. Så gulligt! 


Känns så kul att det finns vänliga själar som tackar när man gjort nåt bra. 

Ska försöka plugga lite mer teori på rasten idag samt boka teoriprovet. Nu jäklar ska jag klara det. Känner mig mer redo så det borde gå. 

Nu måste jag kila. Har jag tur kanske jag hinner mata Jennys kaniner redan nu innan jobbet istället för efter. Har varit kaninvakt denna veckan. 

Fina Danza


Och så en ny liten jourkanin Som jag inte kommer ihåg namnet på. Men söt är han i alla fall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0