En utedag

Hej onsdag! Vilken dag med fint väder vi haft. Började med att försova oss i morse så Elina fick vara hemma idag. Så vi åt frukost i lugn och ro och sen gick vi ut med hundarna. Och när vi var ute så mötte vi Jenny, Nina, Albin och David som frågade om vi ville luncha med dom. Så det gjorde vi. Jenny gick hem och hämtade lite grejer som behövdes och sen var vi hemma hos oss och lagade lunch här. Albin och Elina lekte här och så gick vi även ut så dom fick åka bilen. Roligt tyckte dom!



Efter lunchen så gick vi ut med hundarna igen och bort till en lekpark där dom lekte ganska länge innan vi sen gick vidare till Jennys mamma för att hämta en syskonvagn som jag ska köpa  av henne för en liten slant. Känner att jag måste ha en när jag går längre sträckor med hundarna och Elina blir trött i benen. 



Ska åka och hämta liggdelen till den sen också. 

Men nu är vi hemma igen i alla fall och Elina slocknade på en gång efter denna fullspäckade dag med massa lek. 


En trött och nöjd prinsessa och en liten vaken prins. Och själv känner jag mig rätt mör jag med. Ska ta en kopp kaffe och bara sitta i soffan och göra ingenting en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0