Fredag idag, tjohooo!

Inte för att det har varit någon skillnad för mig dom anda dagarna mot idag men det är ändå något som känns lite bättre med fredagar. Även om Elina fortfarande är lite sjuk så har hon idag varit väldigt mycket piggare och inte alls lika hostig, skönt!
 
Har idag bytt däcken på bilen äntligen. Mamma kom hit och passade barnen under tiden medans jag åkte iväg. Sen fikade vi lite när jag kom hem. Så idag har det också blivit några kakor och sockerkaka. Vi har fått säga hej då till en liten fisk idag också som blivit sjuk och tyvärr dött. Elina gav fiskarna mat och så fick hon fiska upp den som tyvärr inte finns mer.
 
 
Annars idag så har dagen varit lugn. Vi väntar nu på att Christer som ska komma hem med middagen, pizza. Har blivit lite av en tradition här hemma nu att äta pizza på fredagar. Pizza och så får Elina kinderägg till efterrätt/fredagsmys.
 
Sen måste jag baka någonting inför i morgon då vi ska ordna en pay and ride och pay and jump med ridtravarföreningen. Blir nog vanliga ckokladbollar tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0