Hemmadag igen

Ännu en hemmadag med min sjukling och min lilla minsting. Elina fortsätter att hosta och snora och ser alldeles matt ut. Min stackars flicka!❤️

Har suttit på mitt arsle hela dagen och typ ätit... Inte bra direkt. Men det är tyvärr det jag gör om jag inte kan göra annat tyvärr. Måste skärpa mig och fokusera på vad jag vill med min kropp, och det är ju faktiskt inte att gå upp i vikt igen. Vill gå ner det sista och sen bygga muskler, och muskler får man ju inte av kakor. Haha!


Och tänk, igår blev den här lilla fisen 4 veckor😍 

Och inte nog med det så födde min vän Emma sin son igår också. En liiiiiten kille på 49 cm och en vikt på 2930g, alltså typ 1kg mindre än Evan.😃😍 åh vad vi längtar efter att få träffa honom, Evans nya bästis. Och eftersom Emma också är hästtjej så kan man ju hoppas på två små miniryttare. Behövs ju fler killar i ridsporten hihi.😜 

Nu ska jag bara lyckas hålla igen på allt när jag är mammaledig och komma ikapp lite ekonomiskt så kanske vi någon gång i framtiden kan ha en häst i familjen igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0