Idag känner jag mig seg

Måste erkänna att det kan vara ganska tråkigt att vara hemma ibland. Alltså hemma själv utan vuxet sällskap. Idag har jag båda barnen hemma då Elina hade feber igår kväll och lär väl eventuellt få vara hemma i morgon med. Inget kul när barnen är sjuka. Man är ganska fast här hemma då ju. Men tur så har jag en snäll mamma som kom hit så jag kunde gå ut med hundarna förut i alla fall. Blir endast korta rundor idag då Christer inte är hemma på hela dagen. Han kom hem från jobbet och vände igen för att gå på fotbollsmatch. Lite klurigt att få ihop allt när man är ensam med alla hundar och barn. Framförallt eftersom det inte blir några ensampromenader med hundarna en och en vilket både Mili och Suki behöver. Eller jag kan ju gå ut i omgångar men det är svårare när man måste ta med barnen. Är ju enklare om man kan lämna barnen inne nån av promenaderna i alla fall. Hundträningen går verkligen piss just nu. Och Suki är lite trotsig just nu och testar gränserna ganska mycket hela tiden. Och så skällMili på det också. Blir snart gråhårig tror jag.. Men men... 

Igår fick jag i alla fall till ett kort träningspass för mig själv på gymmet. Så himla skönt faktiskt. Måste komma igång lite smått igen.



Och på dagen igår när vi var hemma hos mamma så lyckades jag få min syster Jessie att sitta med alla barnen på en gång!! Det ni! Haha och hon som typ har svårt för barn då hon är så osäker. Hihi...


Och Charlie fick hålla i Evan också.❤️


Men från det ena till det andra så är jag solo idag som sagt med allt här hemma. Och jag känner mig sååååå seg. Känner inte för någonting direkt. Blir en lugn kväll så Elina förhoppningsvis mår bättre i morgon. Just nu sover hon så tänker låta henne göra det även om klockan är lite mycket. 

Funderar på vad vi ska äta för middag.. Orkar inte laga nåt även om jag typ måste. Kanske rotar fram nån matlåda. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0