Powerwalk

När Christer äntligen kom hem från jobbet tog jag med alla hundarna på en powerwalk. Så glada över att få gå på i ett bra tempo. Blir ju lätt lite långsamt tempo när Elina går med annars men nu kunde jag gå själv med dom. Suki var nog gladast tror jag för hon typ studsade fram. Skönt för mig också att komma ut och dessutom få lite tid ensam och bara kunna pusta ut lite. 


Evan har varit väldigt "klängig" idag. Han vill bara ligga supernära hela tiden. Så fort jag försökt lägga ner honom så har han blivit jätte ledsen lille snutten. 

Men nu har Christer precis kommit hem från sin bandy så han ska väl duscha lite snabbt och sen får jag se om jag duschar eller om jag går bort till gymmet och kör en snabbis. (Borde verkligen det men frågan är om jag orkar idag) Det hänger lite på om Jenny hänger med. Ska ringa henne nu. Dom har ju öppet ända till kl 23 på det här gymmet så det är perfekt. Men det lutar nog åt en dusch på en gång. Har blivit nerkräkt 3 ggr idag av lille "kräkarn"☺️

Annars har vi bara fortsatt myst i soffan från det att jag kom in från promenaden tills nu. Eller jag drog en vända med dammsugarn också och satte på en maskin tvätt också, Suki hårar ju fortfarande som en tok. Elina ser fortfarande väldigt hängig ut och hostar som en tok emellanåt. Hoppas hon kommer få lite mer sömn i natt. Ska lägga henne lite i högläge tror jag. Hon sov länge här på eftermiddagen så hon får vara vaken en stund till innan vi lägger henne i sängen. Blir lite tokigt med tiderna när hon är sjuk. Får hoppas hon blir frisk snart.❤️ 

Säger god natt redan nu, God natt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0