Tandläkarbesök

Idag var Elina så modig och så stor! Vart tog min lilla tjej vägen? Hennes första tandläkarbesök och hon låg där och var så himla duktig!😍💕 stolt mamma!!

Dom frågade om hon ville ha solglasögon på sig då lampan var lite stark. Och helt plötsligt låg hon där som en cooling med sjyssta brillor!




Hon höll pappas hand hela tiden och lyssnade jätte bra på vad tandläkaren sa. Och efteråt fick hon en presentpåse med sig hem där det låg en tandborste, ett litet leksakslejon, en lejontatuering och ett kort. Hon var så stolt över sig själv efteråt och sa flera gånger att det inte var läskigt hos tandläkaren. Innan vi gick dit storgrät hon för att hon inte ville gå. 

Inga hål denna gången och vi blev visade lite mer noggrant hur vi ska borsta för att komma åt längst bak där det lätt samlas bakterier.

Efter besöket gick hon och jag ut med hundarna tillsammans innan det var dags att äta middag. Sen råkade hon somna i soffan.. Typiskt! Jaja nu är hon i alla fall i sin säng och sover sött och jag ska göra detsamma innan Evan vill ha mat igen. Just nu är han nere med Christer och sover i hans famn. Detta är den enda lilla tiden jag får ostörd sömn i nån timme innan Christer kommer och lägger honom bredvid mig. För då när jag gör det sen så ligger jag så stilla så jag får ont lite här och var av stelhet. Så passar på att sova en stund för mig själv nu innan. 

God natt!



Kommentarer
Postat av: Marie

Duktig tjej!
Min domän på bloggen funkar inte längre så nu måste man gå in så här: http://www.marieangel.blogg.se
Kram och hoppas att taki blir frisk snart så vi kan hälsa på er!

Svar: Ja hon var jätte duktig! Så stolt!😃 ok då ska jag ändra i min bloglovin så rätt adress står där👍🏻
Jenny Säfström

2016-04-06 @ 10:56:58
URL: http://marieangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0