Utedag idag igen

Go kväll! 

Igår var en riktigt lugn dag där det inte hände mycket alls, och idag har det hänt massor!! 

Idag har vi först varit på Utis i Tungelsta (öppna förskolan, utomhus), sen åkte vi hem med Jenny och Albin som också var med och köpte med pizza hem till lunch. Så var det en till mamma med sina tre barn med. Första gången jag träffade henne idag. Så barnen har lekt massor!! Efter lunchen gick vi ut igen och barnen turades om att åka Elinas Elbil. Och sen så gick vi alla hem till Jenny och hoppade på deras studsmatta. Så idag har vi alla verkligen fått massa frisk luft! Och så skönt när hundarna kan vara med då också.








Harry låg under vagnen på filten.☺️

Och nu ska jag precis gå hem till Jenny igen och hämta Elina som blev kvar där förut. Hon ville inte alls gå hem. Hon ville fortsätta leka med Albin och med Natalie som då kommit hem från skolan. Så jag och Evan och hundarna gick hem själva och åt middag. Får se om hon ville äta hos Jenny eller om hon är vrålhungrig nu. Kul har hon i alla fall haft idag och känns ju superkul att hon tycker så mycket om Jennys barn och att hon vågade stanna kvar själv utan mig. Vår stora tjej!❤️ vart tog lilla Elina vägen liksom. Tiden springer iväg. Tror hon kommer sova gott i natt! 

Snart framme hos Jenny nu så får se om hon vill hem. Snart sovdags ju. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0