Från det ena till det andra

Alldeles nyss njöt man av detta...

Från det, till att komma hem till det här...

Vilka kontraster!

Och även fast jag och Jenny satt ganska länge och försökte räkna i boken så hann vi typ ingenting. Vi båda är lite för tröga för att fatta utan att få en bra förklaring av läraren så i morgon ska vi bomba med massa dumma frågor.☺️ Matte är för mig skitsvårt så jag måste ta all hjälp jag kan på lektionstillfällena.

Annars idag har jag inte hunnit så mycket mer än att tvätta nån maskin tvätt och plocka undan efter Elina.

Ska krypa ner bredvid Evan och hoppas på en bra natt så jag är utvilad i morgon när jag och Jenny ska försöka oss på några mattetal till innan lektionen börjar. Har i alla fall fram tills kl 12 på oss. Då hinner vi även äta lunch och mata bebis innan lektionen drar igång sen 12.45. Ganska taggad faktiskt konstigt nog.👍🏻

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0