Hemma igen och altanbygget fortsätter

Vi kom hem redan igår vid 17.30 men då var det så mycket att göra så orkade inte kika in här. Tvätta alla resekläder, rensa i rabatten, slänga gammal mat som stod i kylen mm.

Idag har dagen gått åt till att hämta mer virke till altanen och sen har faktiskt jag inte behövt göra mer än att laga mat åt alla barnen och Christer och Robin. Grabbarna tog liksom över mitt altanbygge. Hmmm... Dom tyckte väl jag var för långsam eller nåt. Jaja ganska skönt att slippa stå ute i regnet. Dom har ju i alla fall haft hjälp av Adrian idag som hade stenkoll! ;) så jäkla cool liten grabb!

Verkar som att jag får hoppa över turen ut till lilla Mackan idag. Blir tyvärr för sent nu. Alltså jag är inne i en sjuk hästabstinens just nu vilket känns ganska jobbigt. Men får bita ihop och helt enkelt försöka tänka att jag har ju i alla fall min lilla hund, mina underbara barn och så får jag ju sköta om lille ponnyn lite då och då och det är ju faktiskt inte fy skam. 😊 Positiva tankar, positiva tankar.... Mitt sämsta ämne typ

Men men.. Nu ska jag sätta mig i soffan med en kopp kaffe och titta på film med alla barn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0