Mätt och belåten

Nyss ätit en riktigt god middag med banana split till efterrätt, MUMS!

Snart går vi vidare och tittar lite i affärerna innan vi åker tillbaka till hotellet. Måste köpa en ny ryggsäck till Christer. Den han hade med sig gick sönder idag när vi råkade packa den lite för fullt med handdukar. Är super mätt så det kan vara skönt att gå lite innan läggdags.

Vi har även lovat Elina att om hon åt bra nu till middag så skulle vi gå förbi ett lekland här. Så det ska vi också hinna med innan läggdags så hon får busa av sig en stund. Hon åt faktiskt riktigt bra ikväll. Min duktiga tjej.❤️

3 hela dagar kvar innan hemfärd nu och även en halvdag på söndag. Ska passa på att njuta lite extra nu. Hörde att det regnade hemma i Sverige och att det var runt 12 grader. Burr!! Rena rama hösten! Måste nog försöka rensa min garderob när jag kommer hem och uppdatera med lite höstnytt. Får hoppas att jag har lite pengar över till det bara eller om jag får vänta tills nästa utbetalning av mammapengen. Har ju nästan inga kläder att ta på mig, och nu när jag börjar plugga matte så måste jag ju ha lite kläder i alla fall som inte är mjukisar.

Åhh nu kom dom in med en dessert "on the house" 😋 bäst att hugga in!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0