Mot Arlanda

Nämen god morgon! Svintidigt och vi sitter i bilen på väg till Arlanda. Nu blir det Kreta i en vecka tillsammans med Christers mamma och mormor. En veckas sol och bad väntar.

Kommer sakna min lille Harry som passas av min mamma. Kom även på igår kväll att jag glömt min medicin hemma. Suck! Vi som sov hos Lone i natt. Jaja jag får klara mig utan och hoppas på att jag inte får nån biverkning av att det blir ett "snabbt avbrott" man ska ju egentligen trappa ner. Men det går nog bra. Glömde ju ta med den till Skåne innan också och det gick ju bra.

Hoppas på wi-fi på hotellet vi ska bo på. Solen, here we come!



Kommentarer
Postat av: Marie

Härligt för er att komma iväg! Kramiz och ha så kul!

Svar: Ja det är härligt! Nu ska vi njuta av solen och allt badande☺️
Jenny Säfström

2016-08-15 @ 10:22:29
URL: http://marieangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0