Wi-fi đŸ˜ƒđŸ˜ƒđŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»

Heej och Àntligen! Wi-fi pÄ en strand idag, sweet! Vi har badat och solat hela dagen idag och till och med lille Evan njöt nÀr han var i vattnet. Ljummet men ÀndÄ svalkande, sandstrand och lÄnggrunt. Perfekt för Elina och mormor Jessie. (Christers mormor)

Vi har vÀldigt dÄligt wi-fi dÀr vi bor sÄ det gÄr typ inte att uppdatera. Appen hÀnger sig och bilderna jag vill visa blir inte uppdaterade.

Vi har i alla fall tillbringat alla dagar utom idag hemma vid poolen. PÄ kvÀllarna har vi Äkt bÄde till Chania och till Platanias dÀr vi var förra Äret. Just dÀr vi bor finns typ ingenting, en liten miss nÀr vi bokade. SÄ det Àr buss som gÀller nÀr vi vill göra saker.

Har ju berÀttat om den dÀr hÀsten pÄ Àngen och hundvalparna. IgÄr sÄg jag Àven en ko som stod pÄ exakt samma sÀtt som hÀsten, helt ensam. Dom har sÄ skev djurhÄllning i detta land sÄ man blir helt olycklig sjÀlv av att se pÄ det.

IkvĂ€ll blir det middag pĂ„ bĂ€sta restaurangen igen. Vi har bokat bord till klockan 19. Bra service, barnvĂ€nlig personal, ASGOD mat och mysig miljö. Åt dĂ€r igĂ„r och förra Ă„ret ocksĂ„. Alla har varit nöjda med maten inklusive Elina som Ă€r superkrĂ€sen.

Evan Ă€r mest glad hela tiden och Elina ganska gnĂ€llig förutom nĂ€r hon Ă€r i vattnet. DĂ€r njuter hon och skrattar som bara den. Simmar runt med sina orangea armpuffar och vill att alla ska titta pĂ„ henne. Vi har det bra Ă€ven om jag lĂ€ngtar hem lite grann (typiskt mig). Saknar min lilla Harry.❀

Nu ska jag lÀsa min bok, men innan det ta ett till dopp i det blÄ. GÀller att passa pÄ nÀr bÄda barnen sover siesta.



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0