Från Evan till mig

Natten som var så var Evan äntligen feberfri men istället så hade den kommit till mig. Öm i hela kroppen, halsen gjorde ont som taggtråd och huvudet kändes som det skulle sprängas. Så idag har jag i princip legat ner hela dagen. Tur att Christer var ledig så han kunde ta barnen.

Har varit ute i stallet nu på kvällen och fixat allt till Jacson samt bytt två brodd som var slitna. Phuuu vilken pärs säger jag bara. Var slut efter mockningen bara. Så allt tog väldigt mycket längre tid än vad det brukar men huvudsaken att det blev gjort. Ingen ridning då som ni säkert förstår. Bara en puss på mulen (eller typ 10) och salva på benen och broddbyte.

Nu har jag laddat kroppen med ny alvedon, halstablett och ska in och duscha av mig innan sängen väntar igen. Tur man har så förbaskat snäll häst i dessa lägen som oavsett om han blir riden eller ej varje dag är lika snäll och go jämt. Blir glad i själen av min Jacson!❤️ Igår kväll var Elina med ut och nattade honom och bjöd honom på hans "klubba" (horselyx). Detta gör mig också så glad i själen!❤️ älskade Elina och älskade Jacson tillsammans! Vilket par!😍💕

Hoppas jag vaknar pigg och frisk i morgon! Inge vidare kul att vara sjuk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0