Sjukstuga i snart 1,5 vecka

Hallå bloggen!
Här hemma har vi varit sjuka till och från i snart 1,5 vecka. Megaförkylning, feber, halsont, huvudvärk, ögoninflammation, ja känns som allt på en gång. Jag och Evan turas om och Elina har klarat sig med lite snuva bara som tur är. Har inte orkat ta tag i någonting under denna tid. Anna har haft hand om Jacson, hemmet är sååååååå stökigt och jag vet inte i vilken ände jag ska börja. haha!!
 
Men idag har vi vaccinerat Jacson nu på morgonen och jag ska försöka ta tag i hemmet lite tänkte jag. I alla fall plocka undan lite. Min hals är inte att leka med. Gör så fruktansvärt ont när jag sväljer så jag snart blir tokig. Men Evan sover en stund nu, Elina sitter framför en film och jag kan sitta här en liten stund vid DATORN. Känns som det var allt för länge sen. Är ju så mycket enklare att få någonting gjort om barnen håller sig någorlunda sysselsatta själv en stund.
 
Bjuder på en bild på min finaste tjej!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0