Besök hos mormor och lite städning

När vi var ute med hundarna förut i det fina vädret så ville Elina gå förbi hemma hos mormor så då fick det bli så. Verkligen jätte skönt ute idag!


Stannade hos mormor i några timmar innan vi promenerade hemåt igen. Hem för att dammsuga och torka golv. Tur man fick lite hjälp :)


I morgon tar jag övervåningen också om jag inte får ett ryck lite senare idag. Men nu är det fint här nere i alla fall. Ska tvätta de nya handdukarna sen också så då måste jag ändå upp på övervåningen och då kan jag ju kanske lika gärna göra klart där uppe idag också så slipper jag tänka på det i morgon. Så skönt när det är gjort. Men först ska jag ta det lugn en stund i soffan. Det tar på krafterna när man är så tung och otymplig nu. Allt blir liksom lite jobbigare. 

Har varit ute och släppt kaninerna i hagarna också så dom får njuta av vädret dom med. Små sötnosarna.❤️ Älskar alla mina djur! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0