Från ena kaffekoppen till den andra

Är man så trött som jag är nuförtiden så går det åt en hel del kaffe. Inbillar mig i alla fall att jag ska bli piggare då. 


Om drygt två timmar ska jag och Christer iväg på valpkurs med Suki för fantastiskt duktiga Emma Willblad. Min idol när det gäller hund. Så grymt duktig på det hon gör och är en förebild för mig. Önskar man var minst hälften så duktig. 

Taggad valp, njaaee.. ;)


Hehe.. Vi ska nog få henne motiverad på nåt sätt. Lilla osäkra damen. 

Känns som slappa ligan här hemma just nu. 


Finaste, snällaste och även jobbigaste Mili. <3 



En liten trött tjej som inte fått sova på dagis idag. Nu gäller det att hålla henne vaken åtminstone till kl 19. Älskade lilla! <3

Dags att fylla på kaffekoppen. ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0