Full rulle fram tills nu..

Puuh äntligen kan jag sätta mig en stund i soffan och fika med Elina. Köpte med mig semlor hem efter jobbet eftersom det är semeldagen. det har vi förtjänat efter att hon varit på dagis hela dagen och jag har först jobbat, sen dammsugit hela huset, dammat av ytor och släppt ut kaninerna.
 

Funderar på vad jag ska göra för middag. Har glömt lägga fram något från frysen så får ta fram nåt nu och hoppas det tinar lite i alla fall. Ska tömma tvättmaskinen också och slänga in tvätten i tumlaren. Har inte hunnit vila någonting idag som jag skrev i morse att jag hade velat. Alla måsten har liksom fått gå före. Får hoppas på att Elina vill somna i tid idag sen så det inte blir som igår att hon vägrar. Då kan jag i alla fall lägga mig hyfsat tidigt om hon väl somnar. Ska nog bänka mig framför tv:n om jag lyckas det vill säga. Är både lyxfällan, hollywoodfruar och sen ikväll ung och bortskämd som verkar kul. Men få se när Christer kommer bara om han vill gå med hundarna eller om jag ska göra det först. Han kan ju gå längre än mig så vore ju bra om han kan ta ut dom nu så tar jag dom ikväll sen. Både Suki och Mili skulle behöva busa av sig lite. :)
 
Mina fyrbenta monster.
 
 


Kommentarer
Postat av: Emma -Merakibeauty.se

fin blogg du har :)

Svar: tack så mycket! vad kul att höra! :)
Jenny Säfström

2016-02-09 @ 17:06:03
URL: http://merakibeauty.se
Postat av: Fairyland surprises

Mums med fika!

Svar: mm det var jätte mumsigt! :)
Jenny Säfström

2016-02-09 @ 17:15:34
URL: http://fairylandsurprises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0