Hurra för mig

God morgon/förmiddag!
 
Idag fyller jag 30 år, fatta 30!!! Helt sjukt ju. Nu börjar man bli lite gammal haha.. Nä men det känns konstigt. Har lämnat Elina på dagis och sen varit och handlat lite hundmat och kaninpellets. Nu tänkte jag sätta mig och glo på en film tror jag och bara ta det lugnt. Ska jobba senare så tänker spara på krafterna. Hundarna har fått vars ett ben att tugga på så dom är nöjda.
 

Ska åka in till jobbet lite tidigare idag och fika. :) Blir inget direkt firande även om detta klassas som en "stor" födelsedag. Orkar inte med för mycket ståhej nu känner jag när jag är så tung.
 
Nä nu ska jag inta slapparmode, innan en dusch och jobb.


Kommentarer
Postat av: Helene

Grattis! :D

Svar: Tack! :)
Jenny Säfström

2016-02-10 @ 11:39:55
URL: http://minttu.blo.gg/
Postat av: Linda

Grattis! :)

Svar: Tackar! :)
Jenny Säfström

2016-02-10 @ 12:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0