Lite negativt och lite positivt. God natt!

5 timmarsjobb är över och jag har precis krypit ner i sängen efter en varm dusch. Ischiasnerven spökade lite på kvällspromenaden idag så ska bli skönt att vila nu. Elina är fortfarande vaken i sin säng. Ska säga till i morgon om att dom kan sluta med att hon ska sova middag på dagis. Hon är för pigg på kvällarna. Skulle sagt till i morse men glömde såklart. 

Idag har jag saknat Jacson väldigt mycket. Kanske för att jag gjorde exakt samma behandling på Confekt igår som jag gjort på Jacson tidigare som triggar igång känslorna lite extra. 


Försöker fortfarande lista ut hur jag ska stå ut utan häst. Svårt det där när man är en riktig hästnörd. Skitpengar....

Men bara lägga på ett fakesmile när man känner sig nere och bita ihop och trycka bort känslorna. 

Fyndade nya påslakan till vår säng på jobbet idag så det är ju bra i alla fall. 50:- spänn för dessa orangea med rådjur på. Dom duger till oss, haha!


Gäller ju att passa på när det är billigt, så kan jag slänga några gamla som börjar gå sönder. Skönt! 

God natt! Nu måste jag försöka sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0