New nails

Idag har jag varit hos bästa Petra och fixat naglarna igen och är supernöjd med resultatet! :) denna gången behöll jag längden utan att kapa någonting och formade om naglarna lite. Tycker det blev jätte fint! körde på helfärgat denna gången också så blev en fin förändring för mina egentliga ickebefintliga avbitna naglar. 



Så nu har jag precis hämtat min 3 ÅRING! från dagis och vi har anlänt hemma hos mamma/mormor för lite mer födelsedagsfirande med pizza till middag som Elina önskat, och sen semla till efterrätt. 

Hon fick även två nya hästar till sin samling och inväntar nu att Christer ska komma hit med ett till paket. :)


Dessa hästar från schleich är verkligen så fina! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0