En riktig slapparsöndag

Gick upp, duschade och sen satte jag mig i soffan och käkade frukost. Pang boom efter så somnade jag igen. Sov till typ halv 5 på eftermiddagen. Ooppps. Lagade enkel middag idag, vegetariska "köttbullar" med pasta och efter maten har jag nu promenerat bort till mamma med hundarna för att se någonting annat idag än hemmet. 

3, eller var det kanske 4 nyfikna hundar. ;)





Ska fortsätta slappa en stund här innan jag går hem igen. Elina och Christer har varit mer effektiva idag. Christer har varit två vändor på tippen med allt gammalt köksgolv samt med fyra säckar kaninbajs. Och nu är dom två i affären och storhandlar. Undrar hur bra jag kommer sova i natt, men som det känns nu borde det inte vara några problem så trött som jag känner mig. Inte många knop denna dag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0