Jobba igen

Då sitter man här på jobbet igen med en kaffekopp i högsta hugg och nygjorda naglar. :) Hemma är det kaos idag. Charlie kom tidigt i morse och är där och leker med Elina och Christer och hans pappa lägger golv i köket. Grejer överallt och trång som bara den men förhoppningsvis går det fort. Jag har myst med hundarna och barnen. Vi har tittat på film och ätit munkar och smarties. Och nu när jag var tvungen att åka hemifrån så hoppade dom i vår säng. 



Ikväll hoppas jag på lite extra energi så jag kan gå med hundarna en och en. Så mycket lättare att få både Mili och Suki att fokusera på mig då. Harry gör ju som han vill oavsett haha! Lilla "kungen"

Såg en bild idag på finaste dunderklumpen på Facebook och kände bara en klump i magen samtidigt som jag är glad för hans skull att han har det så bra. Just nu har han nya kompisar i hagen också, nämligen får. :) Som jag saknar honom! Hjärtat är liksom inte riktigt helt utan min häst. 


Hoppas, hoppas, hoppas.... Det är det jag kan göra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0