Jobbdag idag

Hej hopp! Idag fick jag köra dagjobb mellan 12-17. Har stressat runt och känt att jag inte hunnit så mycket jag hade velat men gjorde så gott jag kunde. Mycket kunder idag och många frågor. 


På vägen hem svängde jag förbi favvozoobutiken CRT zoologiska och köpte med mig lite nya fiskar. Så nu ligger dom i akvariet och vänjer sig vid temperaturen innan jag släpper ut dom.



Blev även en pizza från Pizza Hut till middag så nu ska jag sitta här och jäsa en stund. 

Elina och Christer har varit hos Christers farmor idag och ätit lunch och busat så dom kom hem för bara en liten stund sen dom med. Blir nog en slapp kväll känns det som. Ska ta en varm dusch eller varmt bad tror jag och bara värma upp min onda rygg. Börjar verkligen känna mig tung nu.

Ett stycke Chihuahua säger hej! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0