Nu har även hund nummer 3 intagit en plats i sängen när inte Christer ligger här


Japp med tre hundar i sängen ska jag nu sova. Suki vid fötterna, Harry vid sidan om mig och Mili med huvudet på sidan av min kudde. :) Och så Elina i sin säng precis bredvid mig förstås. Christer skulle vara vaken ett tag till och titta på tv men jag orkar inte idag. Måste gå upp tidigt i morgon också och åka iväg till veterinären. Fick tid 8.45 och det ska enligt gps:en ta lite mer än 30 min att åka dit så tänkte ta det säkra och åka 1 timme innan. Så får vi se om dom hittar resten av tanden som var trasig i Sukis mun. 

Säger god natt och hoppas allt går bra i morgon både med veterinären och på jobbet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0