Spakväll hos min mamma.

Efter en dag med lite småshopping i Haninge c med lunch på Mc Donalds och kaninshopping på foderboden så avrundar vi nu dagen hemma hos mamma. Lämnade Elina här och så åkte jag hem och lämnade bilen och kaninernas spån mm och promenerade över med hundarna. 


Elina har lekt massor med sina små djur som hon fick köpa i leksaksaffären och jag har passat på att ha spa för mig själv. 



Färgat håret, haft ansiktsmask och även provat att sätta fast lösögonfransar som jag köpt idag. Kände mig faktiskt lite fin trots kladdet i ansiktet, haha!!




Men var ju tvungen att larva mig lite också. :)


Passade även på att köpa lite mineralpuder i två olika nyanser som var för halva priset. Ansiktskrämen jag tänkt köpa var tyvärr slut.


Och så här blev resultatet, ganska jämnt tycker jag. :)



Sen efter spa:andet så fick vi middag här i form av korvstroganof och så kom Christer precis lagom. Så nu ska vi snart börja röra oss hemåt. 


Elina ska nattas och hundarna ska ut på kvällis. Sen blir det nog bara chill i soffan innan den nybäddade sängen väntar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0