Trötta ligan

Startade denna dag med att byta sängkläder och köra igång en tvättmaskin. Har varit vaken större delen av natten då jag var dum och sov alldeles för länge igår på dagen så idag ska jag försöka att bita ihop trots trötthet. Bara hålla igång så man håller sig vaken. Lite jobbigt bara att jag har huvudvärk. 



Idag måste vi verkligen komma iväg och köpa spån till kaninerna och ny pellets. Har skjutit på det nu i flera dagar. Just nu är dom ute och skuttar i snön på tomten.

Ska försöka få på Elina lite kläder snart så vi kan ge oss ut med hundarna också. Så svårt när hon verkligen inte vill klä på sig. Måste liksom tjafsa om kläderna varenda dag och det är lite tråkigt. 

Christer jobbar hela helgen så jag och Elina är solo. Måste försöka vända på hennes dygnsrytm också då hon också precis som jag är vaken halva nätterna och sover för länge på dagarna. Inte lätt när man är ledig. :) vi får kämpa tillsammans idag med att hålla oss vakna helt enkelt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0