Fredag och sommarlov!

Sista dagen på dagis för Elina igår och idag startar hennes sommarlov, HÄRLIGT!
En grötfrukost för min del och sen hundpromenad och lek i lekpark. Bra start på dagen!

Sen en sväng till mormor Lena för lite fika och få nagelvård för Elinas del. Hon älskar att få nagellack på och få känna sig fin.

Och nu när vi är hemma igen så har Elina och Christer åkt för att köpa pizza och dom viktiga kinderäggen! Dessa får inte glömmas på fredagar! Det har blivit Elinas fredagsmys, att titta på film och äta kinderägg efter maten.

Evan sover just nu och jag tar en kopp kaffe och tittar på kaninerna som fått komma ut i hagarna. Och ja, jag vet att jag behöver klippa gräset. 😝 Kanske gör det i morgon. Men skulle ju vilja fixa något fint med blommor och så på baksidan också nu när framsidan är så fin. Så glad över min rabatt där, och Elina är duktig och hjälper till att vattna. Perfekt ju!

När man sitter så här ute på tomten så är jag tacksam över att få bo i ett hus. Även om jag hade önskat att vår renovering kunde gå snabbare än ungefär "en spik fixad i halvåret" om ni förstår. Vi är inte händiga för fem öre så allt går så långsamt med allt. Jag gillar mer att vara ute och fixa än inne.

Nu hoppas jag att pizzan kommer snart. Hungrig!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0