Harrybarry

Ibland är det tur att man har en liten hjälpreda som kan vattna blommorna. Det är även Elin som satt dit små prydnadskaniner i rabatten. Sött!

Annars idag på kvällen så har jag som jag skrev tidigare, suttit ute på baksidan i lugn och ro. Och sen tog jag en kvällspromenad med Harry tillsammans med Pia och Björne som hon är hundvakt åt.

Dom sprang lösa båda två på ängen en stund och busade. Så härligt att se när dem rusar runt i full fart och jagar varandra.

Vi gick sen in och tog en snabbfika innan jag promenerade hem med Harry igen. Min lilla magnet!😍❤️ Sen Suki flyttat och han numer är ensamhund så har han börjat ha koll på mig. Han följer mig här hemma och är till och med med mig i badrummet när jag ska ducha eller gå på toa. Han lägger sig på golvet på mina kläder och väntar. Och går jag in i Elinas rum för att t ex natta henne så lägger han sig också i hennes säng under tiden. Sen går han med mig till min säng när det är dags att sova själv. Min lille guldgosse!💕 Han känns verkligen mer som "min" hund nu, och tar för sig betydligt mer. Min lille kompis!

Men nu måste jag sova. Klockan är på tok för mycket! God natt!

Oh just det, by the way så fanns det en jätte söt hamster i lägenheten vi var i ikväll.😍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0