Igår och idag

Dagen igår spenderades tillsammans med Jaya i bilen hela långa dagen. Vi åkte ända ner till Skåne för att hämta hem hennes nya hundvalp Primo. En sjukt söt mastiffblandning. Jag körde hela vägen då Jaya inte har körkort. Många mil blev det.

Och idag har vi varit hos Lone och Thomas och firat Julian på 5 årsdagen. Barnen har badat och busat massor och ätit korv med bröd. Vi vuxna åt smörgåstårta. Sen vart det en smarrig draktårta till efterrätt.
En bra dag även om jag känt mig en aning irriterad hela dagen av nån anledning som jag inte riktigt vet.

Hoppade lite med Rafflan när vi kom hem och sen har vi bara tagit det lugnt. Nu sover båda barnen och jag ska väl göra detsamma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0