Lite frånvaro igen

Här var det tyst igen och jag ska klaga lite. Anledningen till tystnaden är för att jag försökt blogga från telefonen vid flera tillfällen, och så när jag vill gå vidare så jag kan publicera så har "fortsätt" knappen varit borta från skärmen. Det är liksom någonting som hänger sig i appen och så kommer jag inte vidare. Suck suck suck! Och eftersom jag har dåligt tålamod så har jag bara stängt ner telefonen och skitit i det.

Vi har i alla fall tillbringat tid med Charlie en del och hängt hemma hos Anna. Barnen har hoppat studsmatta, badat, lekt och bara haft det bra. Vi vuxna har softat, grillat, ätit paj, byggt en paviljong och snackat massa skit.

Och Evan har börjat slänga sina bajsblöjor själv!😂 Han håller stenhårt i den gröna påsen ändå ut till soptunnan, så fokuserad. Lilla sötnöt!

Idag tisdag är Christer ledig så vi har spenderat dagen hemma hos Robin och alla barn, varit på Ica Maxi och handlat lite och sen tillbaka hem till Robin för gemensam taco-middag. Är vrålhungrig!

En sak som är jobbigt bara är att även om jag har trevligt och så på dagen så kommer mina dumma tankar och jobbiga känsla på kvällen, eller som idag typ under hela dagen. Hatar verkligen min hjärna och hur den fungerar. Ibland vill jag bara byta kropp med någon annan. Önskar att jag kunde njuta av livet och liksom stanna i den känslan. Men är alltid något negativt som jag känner. Hur jag än kämpar känns det som. En missnöjd känsla som gör mig nere, en känsla av otillräcklighet.

Kanske borde börja gå i terapi igen för att komma på andra tankar. Tur att jag har mina älskade barn i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0