Nu har hon åkt...

Flera dagars frånvaro och jag kan erkänna att det varit behövligt. Min hjärna har gått på högvarv och många funderingar och tankar har gjort mig helt slut psykiskt. Nu har hon åkt, min älskade Suki-Tok.💔

Hon kommer att få det så bra i sitt nya hem men det känns ändå jobbigt för mig. Hon är omplacerad hos en uppfödare, men kommer bo hos hennes kompis där hon kommer bli bortskämd och där hon hinner tränas ordentligt. En person som precis förlorat sin tidigare akita och nu var redo för en ny utmaning. Hon kommer lägga massa fokus på Suki och göra henne säkrare. Den träningen som för mig är omöjlig vissa dagar när jag är själv med barnen. Hon kommer få det bra, kommer kännas tomt här hemma nu bara innan man vänjer sig. Känns i alla fall bra att vi hittat ett hem där dom kan rasen utan och innantill och dessutom hade vana av lite reserverade hundar också.

Så jag säger tack för den korta tiden ihop bästa Suki-Tok!❤️ Önskar att du slipper vara så stressad nu. Känns som ett stort misslyckande för mig men man måste samtidigt inse sin begränsning. En rädd hund tillsammans i en småbarnsfamilj är inte den bästa kombon. Kommer i alla fall sakna henne min finaste nallebjörn och följeslagare.❤️😔



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0