Sjuk

Tyst här på bloggen pga av sjukdom denna gången. Bläää för att vara sjuk!
Idag har Christer fått vara hemma från jobbet då jag legat däckad i soffan/sängen med snuva, hosta, huvudvärk och yrsel. Och det var samma visa igår fast då hade jag även feber. Den slapp jag idag så kanske är på bä bättringsväg hoppas jag. Har interna orkat gå ut med Harry så det har han också fått göra. Min lilla tjock-o-wavva😍😂 Han tog barnen och hunden och promenerade bort till mormor Jessie (hans mormor alltså) och så var dom där några timmar så jag kunde få vila ostört. Men nu är han däremot iväg för att kolla på fotboll. Men känner mig lite piggare i alla fall. Så typiskt att bli sjuk när det är värsta fina vädret ute. Ja ja bara gilla läget och försöka krya på sig. Känner mig i alla fall lite bättre än igårså detgårvägen åt rätt håll.

Idag gav Christer potatis och majspuré till Evan för första gången. Kul att kunna börja med smakportioner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0