Fokus på Suki idag

Idag var första dagen i vårt nya tänk med Suki. Ny plan och förhoppningsvis kommer resultaten och hennes självförtroende kanske lite snabbare. Dagens dagsranson mat blandat med gottis i en burk. Och nu måste hon kämpa mer för maten. Ingenting kommer gratis. 


Var även iväg och köpte några av det sakerna som Emma tyckte vi skulle testa eftersom hon drar en hel del. Framförallt när hon blir rädd och blockerar sig själv. Så en Halti, stryphalsband (som en säkerhet ifall hon tar av haltin) och nytt skönt koppel. Ska jag hålla på så mycket nu med henne som kanske krävs så vill jag minsan ha ett skönt grepp ort mjukt läderkoppel.
Ska även införskaffa en springer sen så jag kan börja cykla lite med henne.


Och eftersom vi startar stort så åkte jag på ringträning på kvällen och tittade. Vi hade tänkt vara med men Suki var för blockad så jag satt tills hon slappnade av och sen började jag busa lite med henne. Och efter hela 75 min ca från det att vi kom dit och jag försökt och kämpat med henne, DÅ kom svansen upp en stund och hon började intressera sig lite av "det roliga" Score!!! 




Som sagt, grymt mycket att jobba med, men skam den som ger sig eller!?!?. 

Nu är det god natt i alla fall. Sjukt trött och klockan är på tok för mycket! 
Natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0