God natt

Så nu var det läggdags äntligen. Är så trött hela tiden. Längtar nästan jämnt efter att få sova. 

Idag har vi varit iväg och köpt nya skor till mig och Christer. Skor med bra stötdämpning så jag kan gå långa promenader. 


Sen kom Charlie hit efter det och har både lekt med Elina, ätit pannkakor, godis och tittat på film. Han sover här nu för i morgon ska vi till gröna Lund är det tänkt!



Var ute på en långpromenad nu på kvällen också och som tur är kollade jag igenom Sukis päls innan jag släppte in henne och hittade 3 fästingar som kröp på typ 1 minut. Blääääää! Äckliga små kryp.



Ska nog ringa veterinären på måndag och be om att få sån där tablett mot fästingar. Hon får ju fästingar så fort hon går ut i det höga gräset. Har tagit typ 10 fästingar på henne redan och endast en på Harry denna säsong. Och det är bara början. 

Nu ska jag sova och ladda inför karusellåk i morgon. 

See ya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0