Lugn måndag hemma

Nu ska jag börja natta barnen äntligen. Är själv helt slut i huvudet men ska nog ut på en powerwalk innan jag själv sover tror jag. Suki klättrar på väggarna idag och vill springa. Har ju haft en lugn dag idag så då blir hon lätt understimulerad. Men blir nog en kortare promenad ändå eftersom klockan är så mycket nu, kanske 40 min räcker.
 
Elina har i alla fall lekt med sina hästar och bilar idag som vanligt. Hon tycker nog det ska bli roligt att gå till dagis i morgon igen och få leka med sina kompisar.
 

Har varit en ganska tråkig dag idag förutom när My var här.
 


Kommentarer
Postat av: Johan

Fin hund.

Svar: tack! :)
Jenny Säfström

2016-06-06 @ 20:05:32
URL: http://finest.se/soulful
Postat av: Matilda Berlin

Men åhh vilken liten sötnos ni har! Alla 3 utav dom ;)

Svar: Tack! ☺️
Jenny Säfström

2016-06-06 @ 20:32:43
URL: http://matildaberlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0